Klachtenprocedure

Heeft u een klacht? Dat is jammer. Bij Huidpraktijk Arnhem wordt de volgende klachtenprocedure toegepast.

  1. Ga met de zorgverlener in gesprek over uw klachten. Het is goed mogelijk dat hij/zij niet beseft dat u ontevreden bent en waarover. Er kan sprake zijn van een misverstand. Vaak leidt zo’n gesprek al tot een oplossing. We zullen ons best doen om er samen uit te komen.
  2. Indien u niet tevreden bent over de oplossingen kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris staat u dan te woord. Deze klachtenfunctionaris neemt contact op met de zorgverlener wanneer ze uw klacht uitgebreid hebben gedocumenteerd. Klik hier om naar de website van het klachtenloket paramedici te gaan.
  3. Wanneer de geboden oplossing nog steeds niet naar uw wens is gaat u naar de geschillencommissie. Zij onderzoeken de kwestie en doen een bindende uitspraak.

Voor meer informatie, het meldformulier, uitleg over de procedure of bij vragen, dan kunt u ook het klachtenloket benaderen.

Mail: info@klachtenloketparamedici.nl
Tel: 030 310 09 29 (bereikbaar van ma t/m vr 9.00 tot 12.30 uur)

Schuiven naar boven